Nyyy favvo <3 <3 <3

Har fått en ny favorithäst, sköthäst och älskling... och det är..... VIRINO!!! Sköter honom på tisdagar, torsdagar och fredagar!!! Älskar att sköta honom, rida dressyr med honom och hoppa honom <3 <3 <3 Min nya bääääbis helt enkelt

Men Aaron och Aller dåå tänker väl ni men dom glömmer jag inte i första taget!!! De sköter jag på helgerna och rider dom såklart oxå.... :)

En dålig nyhet dock är att jag inte kan vara med på jultävlingarna då jag är i Västerås och firar jul med släkten.

Avslutar med att slänga in en bild på Virino <3 ska även försöka blogga bättre ;)



Kram Dessi

Kommentarer
Postat av: Beata

Sköter du Aaron bara på helgerna?

2011-11-13 @ 21:52:04
Postat av: dessi

Aa nu gör jag det, hinner inte på vardagarna och vill lära känna Virino <3

2011-11-17 @ 21:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0