Som ni har märkt....

så är jag inte så bra på att uppdatera men här kommer i alla fall en ordentlig uppdatering!!

MIN STARTLISTA INFÖR KM

Dressyr: Aller LB:1

               Aaron LB:1


Hoppning: Aaron 60cm
 
                 Aller 70cm


Hur gick det daaa.....

Dressyr: Aller (6:a med 53,79%) (jättenöjd med ritten men inte med procenten)

               Aaron (? placering med 50%) (INTE NÖJD med ritten men helt okej med procenten)


Hoppning: Aaron (utesluten pga avramling) (jättenöjd med allting till 3:dje hindret då han vägra och jag flög över hindret.... själv!!)

                 Aller (....1:AAAAA) (Japp jag vann med världens bästa Aller!!! <3 <3 <3)


Priset var ett pannband och en tävlingsskjorta samt en blå gul rosett.



Andra nyheter: Vi har 2 nya nyheter om Minisektionen. Vi var ju tidigare bara 4 medlemmar (jag, steffi, emma och ida) Men nu har Jessica och Madeleine oxå gått med!!! Jäätteeeeekul verkligen och snart kommer det nog en ny aktivitet!!!


Snart kommer det lite bilder från tävlingarna

// Kram Dessi

Kommentarer
Postat av: Beata

ny aktivitet! Yey!! Det har jag längtat efter. Jag har gett ett förslag till Jessica om en aktivitet sen...

2011-11-07 @ 16:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0