Plugg, plugg, plugg...

Heej!

Är jätteledsen för att jag inte har bloggat så mycket men jag har haft sjukt mycket plugg och läxor så det har gått över bloggandet... förlåt. Men ska bli bättre, ska i alla fall försöka!!

Tänkte i alla fall göra en liten update om vad som händer i stallet!!

1. Kanske viktigast av allt KLUBBTÄVLINGARNA DEN 5 & 6 NOVEMBER. Dressyren är den femte och hoppningen den sjätte. Jag har personligen önskat att tävla Aron i dressyr LB:1 och att hoppa honom 60 cm, ohh vad jag älskar honom <3 Aller ska jag oxå förhoppningsvis tävla honom i LB:1 och hoppa honom 70 cm. Så önska mig lycka till.

2. Pizzakväll och filmkväll på höstlovet.

3. Dressyrkurs på torsdagar.

4. Spökslingan då USEK klär ut sig till monster och skrämmer oss.

Jaha nu har ni fått en liten update om vad som händer i stallet...

Stora kramar Dessi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0