Taggad som....

Idag har det varit en bra dag, ganska mycket plugg men man är väl van...

Är i alla fall sjukt taggad för höstlovet och klubbtävlingarna, vill bara veta vem jag ska rida och hoppas att det går bra!!
Idag har jag varit på Kim och Annis affär på Norrmälarstrand och köpt ett dressyrspö för prispengaran efter vinsten i torsdags. Jag kollade även på hjälmar och västar, men jag hittade en hjälm som jag bara ÄLSKAR

kolla in



VILL SÅ GÄRNA HA!!


Vill i alla fall säga att om någon från Djurgårdens har nån fråga angående bloggen, tävlingarna eller bara någon hästfråga, är det bara att kommentera och fråga!!

Kram, kram Från Dessi!! :)

Kommentarer
Postat av: Erica - TeamDJRK

Hihi, det är min hjälm & så jag ska blinga den! :D Galet snyggt & skön är den! :D

2011-10-26 @ 20:27:58
URL: http://teamdjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0